ویژگی های گوشی موبایل Huawei Ascend Y550
هیچکس دوبار زندگی نکرد
ویژگی های گوشی موبایل Huawei Ascend Y550
شنبه 1 فروردين 1394 ساعت 3:58 | بازدید : 985 | نویسنده : نازی | ( نظرات )

ویژگی های گوشی موبایل Huawei Ascend Y550

·Huawei Ascend Y550

کمپانی هواوی از جمله شرکت های قدیمی تولید گوشی موبایل به حساب می آید که گوشی های موبایلی با کیفیت و قیمت مناسب تولید و در دسترس کاربرانش قرار داده است! این کمپانی در جدید ترین اقدام خود شروع به فروش و معرفی گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 نموده که بر اساس کارایی ای که دارد، دارای قیمت مناسبی نیز می باشد. در واقع این کمپانی از شروع فعالیت خود سعی بر این داشته که محصولاتی تولید نماید که علاوه بر کیفیت بالا دارای قیمت  مناسبی نیز باشند تا تمام کاربران و هواداران گوشی های پیشرفته بتوانند از خدمات این کمپانی استفاده کنند! قیمتی که بر روی گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 قرار داده شده است معادل ۱۰۰ دلار می باشد که در نوع خود با توجه به رقیبان و همرده های این دستگاه موبایل بی نظیر و یک قیمت مناسب تلقی می شود.

گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 دارای دوربینی با قدرت ۵ مگا پیکسل می باشد، دوربین جلوی این دستگاه ۲ مگاپیکسل است. و همچنین از اندروید ۴٫۴ کیت گیت پشتیبانی می نماید، گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 قابلیت بروز رسانی به اندروید سری ال را نیز دارا می باشد که یکی از ویژگی های بارز این دستگاه موبایل به حساب می آید! این محصول کمپانی هواوی دارای یک گیگابایت رم و ۴ گیگ حافظه داخلی است و همچنین از پردازنده ی ۱٫۲GHz quad-core استفاده می نماید. صفحه نمایش این دستگاه از نوع IPS LCD می باشد،

گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 از باتری ۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی پشتیبانی می نماید، حافظه داخلی گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 بسیار کم می باشد اما با کمک گرفتن از کارت microSD می توان آن را تا ۳۲ گیگابایت افزایش داد. شیار کارت microSD گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 در کنار شیار سیم کارت و باتری  ۲۰۰۰ میلی آمپرساعتی تعبیه شده است تا کاربر بتواند به راحتی و در کم ترین زمان ممکن از این ویژگی برای جا به جایی حافظه بهره ببرد.

پردازنده گرافیکی گوشی موبایل Huawei Ascend Y550  از سری Andreno 306 می باشد. گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 از آن سری اسمارت فون ها محسوب می شود که توانسته سیستمی را در خود بگنجاند که کاربر بتواند در هر وضع مالی ای که هست آن را خریداری کند. اگر تاریخچه کمپانی هواوی را بررسی نماییم شاهد این موضوع خواهیم بود که در طول تولیدات، این کمپانی همواره به دنبال ایجاد فضایی متعادل با میزان در آمد کاربر بوده است!

گوشی موبایل Huawei Ascend Y550 دارای صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با وضوح و کیفیت تصویر ۸۵۴ در ۴۸۰ است، همچنین این گوشی موبایل از چیپست ۶۴ بیتی استفاده می کند تا بتواند تمام قدرت را در اختیار گیرد.

کمپانی هواوی این مدل گوشی را در رنگ های خاکستری، سفید، آبی و قرمز طراحی و عرضه کرده است. دوربین این گوشی موبایل به صورتی است که برای عکس های حرفه ای چندان مناسب نمی باشد، اما برای گرفتن عکس های فوری با کیفیت مطلوب دوربین ۵ مگا پیکسلی Huawei Ascend Y550 می تواند انتخاب مناسبی باشد.

آیا شما از دستگاه موبایل تولیدی کمپانی هواوی بهره می برید؟ مدل آن چیست؟ آیا از کیفیت آن راضی هستید؟

androidcentral



موضوعات مرتبط: , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
دسته بندی محصولات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد


تبادل لینک هوشمند





آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 1644
:: کل نظرات : 56

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 487

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :